Convocatòria

Estat
Inscripció
Del 03/06/2024 al 28/06/2024

La Comissió Delegada de la Fundació Bancaixa a Segorb obri una nova convocatòria del Saló Fotogràfic Ciutat de Segorb, que enguany celebra la seua 29 edició.

La convocatòria, que està oberta a fotògrafs aficionats i professionals residents a Espanya, contempla dues categories: temàtica lliure i temàtica comarcal, dirigida esta última a fotografies que facen visible l’arquitectura, el paisatge, les festes populars o personatges a l’entorn de les comarques de l’Alt Palància i l’Alt Millars.

El XXIX Saló Fotogràfic Ciutat de Segorb es fallarà el 12 de juliol amb la concessió d’un primer premi en la categoria de temàtica lliure dotat amb 900 euros per guardó, un en la categoria de temàtica lliure i un altre en la categoria de temàtica comarcal.

Les fotografies guanyadores, al costat d’una selecció de les presentades a esta edició, formaran part d’una exposició que tindrà lloc a la Casa Garcerán a Segorb del 24 d’octubre de 2024 al 7 de gener del 2025.

En la seua edició de l’any passat, el Saló Fotogràfic Ciutat de Segorb va concedir el primer premi en la secció de temàtica lliure a Xavier Ferrer Chust per la seua obra Miner, mentre que el primer premi en temàtica comarcal va recaure en Juan Miguel Corchado Badía per l’obra Oració.