Activitat

20 h

Tarifes

De 4 € a 6 €

• Venda en la taquilla (Plaça Tetuan, 23. València) des del dimarts 25 d’octubre a partir de les 17 hores.
  • És imprescindible la presentació de l’entrada per a accedir al concert.
  • Màxim: 6 entrades per persona.
  • No s’admetran devolucions o canvis d’entrades.
  • L’accés al recinte es realitzarà a partir de les 19.45 hores.
    Una vegada iniciat el concert no es permet l’accés a la sala.
  • No està permés l’accés al recinte amb menjar, beguda ni qualsevol tipus d’objecte que es considere perillós.
  • L’organització de l’esdeveniment no es fa responsable de les entrades no adquirides en el punt de venda oficial.

La cinquena edició del cicle Concerts a la Fundació, oferit per la Fundació Bancaixa amb la col·laboració de Pavasal, s’inicia el divendres 28 d’octubre amb un concert de l’agrupació valenciana En Clave de Clot i el seu nou espectacle “Al compás del romero”.

Des dels seus inicis, aquesta companyia ha apostat per fusionar l’essència de la música clàssica i del flamenc. Ara, marca un pas més enllà i advoca pel mestissatge de concordes musicals amb una fragància representativa de la terra per a evocar paisatges sonors, transmetent el més pur de tots dos estils.

Les composicions d’En Clave de Clot són úniques produïdes entre tots els seus components i són un exemple de la perfecta sinergia del mestissatge dels seus diferents tècniques, caràcters i emocions.

“Al compás del romero” ofereix un art original nascut en El Cabanyal de la mà dels components de la companyia: Lola Bendicho (violí), Teresa Alamá i Jaume Domenech (violoncel), Enrique Jiménez (cante i guitarra), Juan Giménez (ball i calaix), Juan Carlos Martínez (percussió), Pepe Calatayud (saxofon) i Shelina Sánchez (ball).

El concert tindrà lloc el divendres 28 d’octubre a les 20 hores en la sala d’actes de la Fundació Bancaixa (C/ General Tovar, 3). La venda anticipada d’entrades s’iniciarà el dimarts 25 a partir de les 17 hores en la taquilla (Plaça Tetuan, 23).

Més informació sobre el cicle ‘Concerts a la Fundació’.

Fotos