Activitat

18 Maig 2024
Centre
Fundació Bancaixa
Plaça de Tetuan, 23,València (Valencia)

Fundació Bancaixa se suma a la celebració del Dia Internacional dels Museus el pròxim dissabte 18 de maig amb l’obertura de La Cúpula. Espai contemporani, i la possibilitat de recórrer este espai amb l’acompanyament d’un expert en art que revela tots els detalls sobre les obres d’art contemporani que formen part de la sala: una selecció de més de 30 peces datades entre 1969 i 2022 i pertanyents als fons artístics de la Fundació Bancaixa.

Les obres exposades ofereixen un diàleg de l’art europeu internacional de finals del S.XX i principis del XXI amb obres d’artistes espanyols reconeguts nacional i internacionalment.

S’oferiran visites comentades a les 11 h, a les 12 h i a les 13 h, per a les quals és necessari inscriure’s prèviament a través del correu electrònic visitascomentadas@fundacionbancaja.es.

La Fundació Bancaixa celebra d’aquesta manera una jornada que enguany uneix a museus i centres culturals de tot el món entorn del lema “Museus per l’educació i la recerca”, posant el focus en el paper essencial de les institucions culturals per a impulsar l’educació i el coneixement.

Fotos