Activitat

Exposició XXIX Saló Fotogràfic Ciutat de Segorb

Del 24/10/2024 al 06/01/2025
Centre
Sala d’exposicions “Casa Garcerán”
Colón, 23,Segorbe (Castellón)
Horari

Dijous: d'11 a 13 h.

De divendres a diumenge: de 12 a 13:30 h i de 17 a 20 h.

Tarifes

Entrada gratuïta.

La Comissió Delegada de la Fundació Bancaixa a Segorb presenta a la Casa Garcerán l’exposició del XXIX Saló Fotogràfic Ciutat de Segorb, que es podrà visitar fins al 6 de gener de 2025.

La mostra, comissariada per Juan Miguel Corchado, membre de l’Agrupació Fotogràfica de Segorb i premiat en l’anterior edició del certamen, inclou un total de 35 obres entre les fotografies guanyadores i una selecció de les quals han optat a aquests premis. D’aquesta selecció, 25 són de temàtica lliure i 10 de temàtica comarcal.

Els guanyadors d’aquest XXIX Saló Fotogràfic Ciutat de Segorb han sigut José Ramón Luna de la Ossa, en la secció de temàtica lliure, per la seua obra Com al principi; i Miguel Vicent López, en la secció dedicada a les obres que tenen per tema aspectes de les comarques de l’Alt Palància o de l’Alt Millars, per la seua obra Herraje al cavall de Ramón.

A esta edició del certamen fotogràfic de la Comissió Delegada de la Fundació Bancaixa a Segorb s’han presentat un total de 160 fotografies, de les quals 100 han sigut de temàtica lliure i les restants 60 de temàtica comarcal, dirigida aquesta última a fotografies que fan visible l’arquitectura, el paisatge, les festes populars o personatges a l’entorn de les comarques de l’Alt Palància i l’Alt Millars.

La convocatòria, oberta a fotògrafs aficionats i professionals residents a Espanya, ha permés reunir en aquesta ocasió imatges d’autors procedents tant de localitats de la Comunitat Valenciana com de la resta d’Espanya.

Fotos