Activitat

Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València

Fundació Bancaixa ofereix el pròxim divendres, 9 de novembre, a les 20 h, una nova actuació del cicle Concerts a la Fundació, un programa que compta amb la col·laboració del campus de Berklee a València, Fundació Eutherpe, el Conservatori Superior de Música Joaquín Rodrigo de València i Pavasal. El concert Jazz Night serà a càrrec d’un elenc internacional d’estudiants del campus de Berklee a València els qui, partint dels seus orígens i personalitats musicals diverses, presentaran la seua pròpia visió d’estàndards de jazz, a més de composicions originals.

L’actuació estarà encapçalada per tres músics: el vocalista i guitarrista nord-americà Kyle Addison Knuppel, amb un estil caracteritzat per una deliberada senzillesa; Jerzy Maczynski, saxofonista innovador procedent de Polònia; i Zule Guerra, vocalista i percussionista que porta amb si tota la força de la seua Cuba natal. Cadascun d’ells comptarà amb l’acompanyament dels músics Ricardo Osorno, Marta Bautista Serrano i Choby Scheufler, al baix; Jason Faust, Taylor Flemming, AngusNewman i Hami Keivan, al piano; Patrick Graney, Issaya Whitesides, Joe Sturges Gómez, en la bateria; Lucca Bordonaro, al clarinet baix; i Apoorva Krishna, al violí.

El concert, d’entrada gratuïta amb aforament limitat, tindrà lloc el divendres 9 de novembre a les 20 hores amb obertura de portes a les 19:30 hores. La recollida d’entrades per a garantir-se l’accés al concert es podrà realitzar a partir del dimecres 7 de novembre, de 9 a 20 hores, en la recepció de la Fundació Bancaixa (c/ General Tovar, 3, València). Es lliurarà un màxim de dues entrades per persona.