- Inici
- Activitats
- Tallers infantils Fundació Bancaixa 2018
Activitat
Tallers infantils Fundació Bancaixa 2018
Data
Del 10/02/2018 al 24/11/2018
Centre
Centre Cultural Bancaixa
Plaza de Tetuán, 23, València
Plaza de Tetuán, 23, València
INFORMACIÓ GENERAL
Dissabtes d’11 a 13 h
Edat de 8 a 12 anys
Activitat gratuïta
Lloc: Fundació Bancaixa. Plaça Tetuán, 23. Tlf. 960 645 840
INSCRIPCIÓ:
- Exclusivament a través del correu: taller@fundacionbancaja.es
- El correu electrònic haurà de fer constar les següents dades:
nom del taller/data/nom xiquet-a/edat/nom pare-mare-tutor/telèfon de contacte
TALLER DE CREACIÓ CINEMATOGRÀFICA Finalitzat
FEBRER: Dissabtes 10, 17 i 24
Imparteix: Teresa Mata
El taller comença amb l’explicació d’alguns conceptes bàsics sobre el cinema i el funcionament d’un set de rodatge, visionant 4 fragments de pel·lícules importants en la història del cinema. Amb els materials tècnics necessaris (càmera de vídeo, de fotos, trípodes, so, Dolly, claqueta i elements de vestuari), els guions i el story, es crearà un equip de rodatge on cada participant tindrà una funció que exercir. Els participants assisteixen a la projecció de la seua obra assentant així coneixements.
TALLER DE CORRESPONDÈNCIA: CARTES DE CARA AMUNT Finalitzat
MARÇ: Dissabtes 3, 10, 17 i 24
La sessió del 17 de març queda suspesa.
Imparteixen: Carmela Mayor i Ana Luisa Ramírez
El taller explora el món de la correspondència i de l’art per correu. La carta, el sobre amb el seu segell, la targeta postal o el telegrama conviden a retornar la seua dimensió emocional i creativa a mitjans d’expressió actualment considerats inservibles. Es rescata així parteix de l’essència del correu postal utilitzant la lúdica, la imatge i el joc creatiu. Experimentarem amb l’escriptura creativa i la imatge plàstica.
TALLER DE CIÈNCIA Finalitzat
ABRIL: Dissabtes 7, 14, 21 i 28
Imparteix: Susana Montagud.
El taller començarà amb una introducció al món dels leds, els circuits, piles, fil conductor, etc.. Es realitzarà una targeta amb circuits adhesius pre-dissenyats que ajudarà a entendre el concepte de l’electricitat. Usarem cinta de coure, una pila i un led. Hi haurà també experimentació amb un llapis de grafit i pintura conductiva perquè coneguen algunes aplicacions creatives d’aquests materials. Els alumnes realitzaran un xicotet robot i/o braçalets i fermalls il·luminats cosits amb fil conductor.
TALLER DE CÒMIC Finalitzat
MAIG: Dissabtes 5, 12, 19 i 26 Imparteixen: Vicente Marco i Raúl Colomer (Kolo)
Es treballarà en la creació de personatges, en el desenvolupament d’una història des del començament fins al final i en el disseny de les vinyetes del còmic. El resultat del taller és un còmic creat per cada alumne.
TALLER DE TEATRE Finalitzat
JUNY: Dissabtes 2 i 9 – 16 i 23 (Cada taller consta de 2 sessions). Imprescindible garantir l’assistència a les dues jornades.
Imparteixen: Vicente Marco i Raúl Colomer (Kolo)
Els alumnes es familiaritzaran amb les eines teòriques per a crear una peça teatral: l’estructura, el llibret, els personatges, etc. A més, els participants treballaran en l’escenografia, practicant també el disseny i la pintura. En finalitzar el taller, es representarà en grup l’obra de teatre creada amb entrada lliure d’assistents.
TALLER D’ART I CONTES: L’ART D’EXPLICAR Inscripció oberta
OCTUBRE: Dissabtes 6, 13, 20 i 27
Imparteix: Elisa Matallín
Un contacontes dramatitzat permetrà als participants conèixer una història a través d’estampes o imatges d’àlbums il·lustrats i donarà motiu a una reflexió crítica entorn del tema del conte i la tècnica artística usada en les il·lustracions. A continuació es realitzarà una activitat artística aplicant les mateixes tècniques que el conte i acompanyada de música pertanyent a cada moviment artístic.
TALLER D’ESCRIPTURA CREATIVA I DECLAMACIÓ Inscripció oberta
NOVEMBRE: Dissabtes 3, 10, 17 i 24
Imparteix: Vicente Marco
Un pràctic taller d’escriptura creativa i lectura en el qual el xiquet/a aprendrà a posar en ordre la seua imaginació mitjançant l’estructuració d’una història i a transmetre oralment amb l’emoció necessària mitjançant la lectura del text.