Activitat

Visites comentades exposició “A la mar de Sorolla amb Manuel Vicent”

Del 04/10/2024 al 09/03/2025
Centre
Fundació Bancaixa
Plaça de Tetuan, 23,València (Valencia)

L’exposició A la mar de Sorolla amb Manuel Vicent ofereix una proposta expositiva innovadora en la qual l’escriptor Manuel Vicent realitza un comissariat literari entorn de l’obra de Sorolla, establint-se un diàleg entre pintura i literatura amb el Mediterrani com a fil conductor

Després de la seua exhibició inicial a Madrid, l’exposició es presenta a València amb una selecció ampliada d’obres que inclou 109 llenços datats entre 1886 i 1920. La Fundació Bancaixa ofereix l’oportunitat de descobrir esta exposició amb detall a través del seu servei de visites comentades.

Acompanyats pel guia, els visitants recorren pas a pas les obres i els textos, que revisen la rica representació del Mediterrani en l’obra de Sorolla: les seues icòniques pintures de xiquets representats de manera lúdica a la platja; escenes de pescadors i pescadores durant i després de la pesca; imatges de membres de la burgesia valenciana retratats per l’artista; i escenes que reflecteixen la força del paisatge que va plasmar en els seus quadres d’este enclavament costaner.

Públic general

• Duració: 50 minuts.
  • Assistència mínima de 6 persones per sessió per a la realització de l’activitat.
  • Preu: 5 € + Entrada exposició.
  • Informació i reserves: visitascomentadas@fundacionbancaja.es.

Grups

• Duració: 50 minuts.
  • Sessions: dimarts: 10 h, 11 h, 12 h, 17 h, 18 h yi 19 h / dimecres: 10 h, 11 h i 12 h.
  • Aforament màxim 25 persones.
  • Informació i reserves: visitascomentadas@fundacionbancaja.es.